آیا تلگرام در آذر ماه 97 فیلتر شده است؟

تلگرام قطع شد؛ آیا تلگرام در ایران فیلتر شده است؟ | گجت ...


gadgetnews.net/236119/telegram-block-iran/
رتبه: ۹۲% - ‏۲۴۸ رأی
۱۰ دی ۱۳۹۶ - تلگرام قطع شد؛ آیا تلگرام در ایران فیلتر شده است؟ ... (9 فروردین 97). امروز یک شنبه 10 دی ماه 96 ، اپلیکیشن تلگرام با ختلال شدید مواجه شده و در ...

فیلترینگ تلگرام در سال ۹۷ ؛ آیا فیلتر شدن تلگرام در ...


https://techrato.com/2018/03/17/telegram-filtering-in-iran-97/
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ... قیمت محصولات ایران خودرو در آذر ۹۷ ؛ پژو پارس ۳۰ میلیون تومان گرانتر شد ... آیا در پشت پرده فیلترینگ تلگرام چیزی نهفته است؟ ... این موضوع نه تنها از لحاظ علمی و روانشناسی ثابت شده است، بلکه ... به‌روزرسانی نهم اردیبهشت ماه:.

زمان دقیق فیلترینگ تلگرام در سال 97 اعلام شد - نمناک


namnak.com/فیلتر-شدن-تلگرام.p66370
رتبه: ۲٫۲ - ‏۶۱۸ رأی
تاریخ فیلتر شدن تلگرام از سوی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام شد ... اتخاذ شده و فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) تلگرام جای خود را به یک ... از مراجع تصمیم گیری برای فیلتر تلگرام گرفته شده است، صحت نداشته باشد.

آیا مسئولین در حال بررسی فیلترینگ تلگرام در سال 97 هستند؟


https://itresan.com/217572/فیلترینگ-تلگرام-سال-97-پیامرسان-محدودیت/
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - برای کاربران ایجاد کرده است که طبق بعضی از شنیده‌ها، طرحی در حال بررسی‌است که در ... آیا مسئولین در حال بررسی فیلترینگ تلگرام در سال 97 هستند؟ ... به گزارش آی‌تی رسان، در سه ماه اخیر تلگرام دچار قطعی‌های فراوانی شده که دلیل این ... رئیس جمهور در 28 آذر ماه سال جاری و در مراسم رونمایی از حقوق شهروندی به موضوع ...

هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذر مهلت گرفتند | خبرگزاری ...


https://www.farsnews.com/news/.../هاتگرام-و-تلگرام-طلایی-تا-پایان-آذر-مهلت-گرفت...
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - در گفت‌وگو با فارس اعلام شد هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذر مهلت گرفتند ... مشخص نیست آیا این گفته مدیران بر اساس ارزیابی و صحت‌ ادعاها تائید شده است؟ ... از سوی دیگر مهلت ارایه شده تا پایان آذر ماه درست با تحولات خارجی علیه ایران ... آن برهه می‌تواند اتفاقات دی ماه سال گذشته را بار دیگر در آذر 97 تکرار کند.

اختلال سراسری در تلگرام - عصرایران


www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - شرکت تلگرام شامگاه شنبه اعلام کرد که اختلال درتعدادی از سرورهای این شرکت موجب قطع موقت دسترسی برخی کاربران به این شبکه اجتماعی شده است ...

دستور مسدودسازی و فیلترینگ تلگرام امروز صادر شد؟ /روحانی ...


https://donya-e-eqtesad.com/.../3382988-دستور-مسدودسازی-فیلترینگ-تلگرام-امرو...
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - هرچند بحث فیلتر تلگرام بعد از اعتراضات دی ماه سال ۹۶ زمزمه وار مطرح بود اما ... ضدامنیتی دیگر ازطریق این پیام رسان سازماندهی و هدایت شده است و با ...

تلگرام | خبر فارسی


https://khabarfarsi.com/tags/86/تلگرام
وی متذکر شد: نشست امروز و مباحث مطرح شده در آن به معنای رفع فیلتر تلگرام نیست. ... تلگرام، این نرم افزار پیام رسان محبوب در فروشگاه مایکروسافت به روز شده است. .... اساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه 25 آذرماه در دستور ...

فیلترینگ تلگرام تا آخر فروردین - ITIRAN | آی تی ایران


https://itiran.com › تکنولوژی
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - به گفته بروجردی این موضوع از نظر امنیت ملی ما مهم است نقش تلگرام در بحرانهای ... مشکل تلگرام بر طرف شد (فروردین 97) · تلگرام رفع فیلتر شد!

هاتگرام و تلگرام طلایی تا آذرماه فرصت دارند/ فیلتر تلگرام ...


https://www.alef.ir/news/3970828072.html
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - زمان بندی برای پایان فعالیت هاتگرام و طلاگرام چه زمانی است و آیا قرار است این دو ... ۱۴ آذر ۱۳۹۷ «هاتگرام» و «تلگرام طلایی» هرگز فیلتر نخواهند شد.

هاتگرام و تلگرام طلایی تا آذرماه فرصت دارند/ فیلتر تلگرام ...


https://www.alef.ir/news/3970828072.html
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - زمان بندی برای پایان فعالیت هاتگرام و طلاگرام چه زمانی است و آیا قرار است این دو ... ۱۴ آذر ۱۳۹۷ «هاتگرام» و «تلگرام طلایی» هرگز فیلتر نخواهند شد.

فیلترینگ تلگرام تا اردیبهشت 97 اجرایی خواهد شد • تک فاکس


https://techfox.ir › اپلیکیشن
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ایشان اعلام کردند که تلگرام تا 20 روز آینده به طور حتم فیلتر خواهد شد. در این یک ماهه گذشته پیام رسان تلگرام به شدت زیر زره بین بوده است و هر بار ... اما آیا تا این پیام رسان فیلتر نشود میدان برای پیام رسان های داخلی باز خواهد شد تا بتوانند خود را نشان دهند؟ ... قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای آذر ماه 97 اعلام شد.

به دستور قضایی تلگرام در ایران فیلتر شد: 10 اردیبهشت ...


https://techfox.ir › برگزیده ها
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - این اقدام به دستور مقام قضایی در کشور فیلتر شده است و تا ساعاتی بعد از ... و داغ شدن بحث فیلتر تلگرام، اغتشاشات دی ماه سال 96 بوده است.

تلگرام رفع فیلتر نمی‌شود - زومیت


https://www.zoomit.ir/2018/5/23/272313/telegram-unblocked-on-friday/
۲ خرداد ۱۳۹۷ - پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ آیا ما واقعا رنج روحی والدین خود را به ارث می‌بریم؟ ..... خبر منتسب به لعیا جنیدی در ارتباط با رفع فیلتر تلگرام کذب است. ... هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است. ... هاتگرام و تلگرام طلایی تا آذرماه اجازه فعالیت دارند [به‌روزسانی: اظهار نظر خرم‌آبادی].

فیلتر تلگرام آغاز شد/ 11 اردیبهشت 97 - صدای ایران


sedayiran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - فیلتر نرم افزار پیام رسان تلگرام از ساعات اولیه بامداد امروز 11 ... بامداد امروز یازدهم اردیبهشت تلگرام در اپراتورهای ایرانسل و رایتل فیلتر شده است. ..... دیگر کشورها روز به روز پیشرفت دارند و شما هنوز با تلگرام مشکل دارین مگر تلگرام چیست، آیا به اندازه ای که به فیلتر کردن .... تعطیلی مدارس اهواز 5 آذر 97 (۱ نظر) ...
وارد نشده: ماه

زمان قطعی دائمی تلگرام در فروردین 97 - صدای ایران


sedayiran.com › صفحه نخست › سیاسی
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - نرم افزار تلگرام پس از فیلتر شدن وایبر در ایران به تدریج گسترش یافت بطوری که خیلی سریع ... سرگذشت و اکنون آمارها حاکی از استفاده 40 میلیون ایرانی از تلگرام است. به دنبال حوادث دی ماه سال 1396 تلگرام همراه اینستاگرام فیلتر و از دسترس خارج شد، اما وزیر ارتباطات و .... تعطیلی مدارس اهواز 5 آذر 97 (۱ نظر) ...

دستور فیلتر تلگرام صادر شد: آیا از 10 اردیبهشت فیلتر می ...


https://jidi.ir/2018/04/دستور-فیلتر-تلگرام-صادر-شد-آیا-از-10-اردی/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - به نقل از خبر گذاری میزان : دستور قضایی فیلتر تلگرام صادر شده است و قرار است تلگرام از امروز 10 اردیبهشت ماه 97 فیلتر شود. باید با توجه به ...

ادامه فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذر ماه تعیین ...


https://click.ir › اخبار تکنولوژی › شبکه‌های اجتماعی
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام و فعالیت تلگرام طلایی ... بومی شدن، به آنها مهلت دوباره‌ ای داده شده است، در حالی که اساسا مشخص نیست آیا این ... از سوی دیگر مهلت ارایه شده تا پایان آذر ماه درست با تحولات خارجی علیه ایران ... آن برهه می‌ تواند اتفاقات دی ماه سال گذشته را بار دیگر در آذر 97 تکرار کند.

تلگرام از دسترس خارج شد؛ اختلال فنی یا بیشتر؟! - تابناک ...


https://www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - این در حالی است که پاول دورف، سازنده و مدیر تلگرام در توییتی در واکنش به از کار افتادن ... دادش اگر فیلتر شده بود که با فیلتر شکن میومد بالا.

آینت | فیلتر شدن تلگرام - قطع شدن تلگرام امروز یکشنبه 9 ...


https://www.inet.ir/v/nw03MZ
ویدئو برای آیا تلگرام در آذر ماه 97 فیلتر شده است؟▶ 1:00
فیلتر شدن تلگرام - قطع شدن تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 97 تلگرام فیلتر شده؟ ... توسط کیومرث حاجی زاده ۸ ماه پیش. خ

وضعیت نامشخص شبکه های اجتماعی در سال ۹۷ / تلگرام فیلتر ...


www.stnews.ir/.../وضعیت-نامشخص-شبکه-های-اجتماعی-در-سال-97---تلگرام--فیلتر-...
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ | جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ... اعلام فیلتر کردن تلگرام و شبکه های اجتماعی پرطرفدار در سال 97 ... دی ماه سال جاری بود که به دلیل ناآرامی های کشور تلگرام فیلتر شد و بعد از اتمام ناآرامی ها ... این نکته که بسیاری از مردم کشورمان به تلگرام وابسته شده اند نکته ای غیر قابل انکار است اما آیا فیلتر کردن تلگرام چاره کار است؟

آیا تلگرام های غیر رسمی در پانزدهم شهریور ماه فیلتر می‌شوند؟ ...


https://digiato.com/article/2018/09/04/تلگرام-های-غیر-رسمی-فیلتر/
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - با فیلتر شدن تلگرام در ابتدای اردیبهشت ماه، زمزمه‌ها برای برنامه‌های جایگزین ... این حوزه مطرح شده و پس از آنها دو نام ایتا و بله هم به این گروه اضافه شد.

تلگرام دچار اختلال شد - شبکه خبر


www.irinn.ir/fa/news/579068/تلگرام-دچار-اختلال-شد
۹ فروردین ۱۳۹۷ - شبکه اجتماعی تلگرام در کشورهای اروپایی، خاورمیانه و مشترک المنافع قطع و از دسترس کاربران خارج شده است.

تلگرام در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


https://fa.wikipedia.org/wiki/تلگرام_در_ایران
این در حالی است که سرعت تبادل اطلاعات با آی‌پی کشورهای دیگر (یا استفاده از فیلترشکن) مشکلی ندارد. ... در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ تلگرام در چین فیلتر شد و این کشور اعلام کرده که تلگرام ابزاری ضد دولت برای ..... مصادیق محتوای مجرمانه در پاسخ به این سؤال که آیا خبر صدور دستور رفع فیلتر تلگرام از سوی بازپرس ..... 14 آذر 1395.

سرخط خبرها, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - صدای آمریکا


https://ir.voanews.com/z/1696
آذر ۲۶, ۱۳۹۷ ... دست کم ۱۵ کارگر فولاد بازداشت شدند؛ فضای شهر اهواز امنیتی گزارش شد. در پی ادامه اعتصاب و تجمع ... وکیل نرگس محمدی: وضعیت سلامت موکلم وخیم است.

فیلتر تلگرام تایید شد + فیلتر شدن تلگرام به دستور ...


www.iranve.com › اخبار
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - فیلتر تلگرام توسط قوه قضاییه و فیلتر تلگرام از امشب در ایران انجام می شود ... اردیبهشت 97 , فیلتر تلگرام سال 97 و علت فیلتر شدن تلگرام ۹۷. ... و فیلتر شدن تلگرام صحت داره و صحت فیلتر تلگرام و آیا فیلتر شدن تلگرام صحت دارد؟ ... بله اینبار قضیه کاملا جدی است و فیتلر تلگرام به دستور مستقیم قوه ...

آیا تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر می شوند؟ - ترفند سیتی


https://www.tarfandcity.com › اخبار
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - اما آیا هاتگرام و تلگرام طلایی فیلتر خواهند شد. ... ماه از تلگرام به نوعی جدا شوند اما به دلیل تحریم ها این مهلت تا آخر آذر ماه تمدید شد که ممکن است تا آخر ...

پشت پرده هاتگرام ، طلاگرام و تلگرام طلایی! | ساعد نیوز


https://saednews.com/fa/post/psht-prdh-hatgram-tlagram-o-tlgram-tlaii
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - البته با گذشت دو ماه از فیلتر شدن تلگرام و ادامه فعالیت نسخه‌های ایرانی این نرم‌افزار، ... اگر امکانات و پهنای باندی که در اختیار هاتگرام و طلاگرام گذاشته شده به پیام‌رسان‌های داخلی ... امکان و اجازه را داد که روی اپلیکیشنی مانند تلگرام که در کشور فیلتر است، کار کنند، آیا .... قیمت سکه امروز چهارشنبه 21 آذر 97 + جدول.

دانلود تلگرام طلایی بدون فیلتر و سریع برای اندروید (آذر 97) ...


https://gooyatech.com › معرفی اپلیکیشن › اپلیکیشن اندروید
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - برای دانلود تلگرام طلایی بدون فیلتر، سریع و بدون مشکل کلیک کنید. ... داده شده است جدیدترین و آخرین نسخه از برنامه تلگرام طلایی اندروید است.

آیا تلگرام فیلتر می شود؟ - باشگاه خبرنگاران


https://www.yjc.ir › فضای مجازی › اخبار داغ فضای مجازی
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - مدتی است در فضای مجازی مسائلی پیرامون فیلتر شدن تلگرام مطرح شده است که آن ها را بررسی می کنیم. ... ۰۲ : ۱۲ - جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ .... گزارش در حال تکمیل//یه عکس به لید اضافه شده/ آیا تلگرام فیلتر .... پاسخ همه ی این سوالات در ماه های آینده مشخص خواهند شد و چاره ای جز صبر ... بخش خبری 20:30 مورخ 22 آذر ماه 97 + فیلم ...

رفع فیلتر تلگرام خرداد 1397 | تاریخ رفع فیلتر یا ارائه ...


https://www.sabzpendar.com/rafe-filtering-telegram-block-chain/
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - عدم دسترسی به سایت های دیگری که سرور آنها در خارج از کشور است شده بود. ... و اما آیا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد ؟ ... گفته می شود تا اواسط خرداد ماه 1397 نسخه ضد فیلتر یا همان نسخه بر پایه بلاک چین تلگرام ارائه می شود. ... دعای ایمن شدن از خطر زلزله + احادیث درباره زلزله و زمین لرزه ۴ آذر ۱۳۹۷; مداحی بس که این زهر جفا ...

آیا امشب «تلگرام» تعیین تکلیف خواهد شد؟ - العالم


fa.alalam.ir/news/3076606/آیا-امشب-«تلگرام»-تعیین-تکلیف-خواهد-شد؟
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - درحالیکه مقامات قضایی کشورمان از تعیین تکلیف تلگرام در هفته اخیر ... و به حذف شمار زیادی از کانال ها و محتواهای جنسی و مستهجن از تلگرام منجر شده است. ... در کشورمان فیلتر شده یا به مانند وایبر و واتس‌اپ، فعالیتشان برای مدتی در کشورمان متوقف شود. .... قیمت سکه امروز 15 آذر 97/ حباب ۴۶۰ هزار تومانی قیمت سکه ...

تاریخ دقیق وصل شدن تلگرام - زمان رفع فیلتر تلگرام|خبر ...


https://www.khabarfoori.com/.../تلگرام-کی-وصل-می-شود؟-%7C-آخرین-اخبار-و-زمان-ر...
۲۰ دی ۱۳۹۶ - باید دید آیا با آرام شدن اوضاع کشور، دولت اقدام به رفع فیلتر تلگرام خواهد کرد یا ... به گفته معاون سیاسی وزیر کشور قطعی تلگرام موقتی است اما فعلا زمان وصل شدن تلگرام مشخص نیست. ... قضایی فیلتر شد · جدا شدن "هات‌گرام" و "تلگرام طلایی" از تلگرام تا پایان آذرماه ... تاریخ قطع 22-7-97دوباره کی وصل میشود.

تلگرام قطع شد/ فیلترشکن هم پاسخگو نیست - خبرگزاری برنا


https://www.borna.news/.../651230-تلگرام-قطع-شد-فیلترشکن-هم-پاسخگو-نیست
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - اپلیکیشن پیام رسان تلگرام دقایقی قبل از دسترس خارج شد. ... افزایش 35 درصدی گزارش خشونت خانگی در سال 97/ مردم مناطق سنتی کمتر گزارش ... یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ 16 December 2018 ... به نظر می رسد علت این اختلال به سرورهای مرکزی تلگرام مربوط است چرا که این پیام رسان حتی با فیلترشکن هم باز نمی شود.

آیا فیلترشکن‌ها موفق می‌شوند تا از سد فیلترینگ تلگرام ...


https://www.mobilestan.net/آیا-فیلترشکن‌ها-موفق-می‌شوند-تا-از-سد/
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - فیلترینگ تلگرام ٬ خبری که درمیان هیاهوی زندگی برای همه کاربران این ... جدا از نظرات مخالفان و موافقان این کار٬ فیلترینگ تلگرام با حاشیه‌ها و سوالات متعددی همراه شده است که در ادامه به ... فراز و نشیب‌های بسیار از دی ماه ۹۶ ٬ پس از وقوع جریانات خاصی اتخاذ گشت و .... معرفی اخرین نسخه گپ و اپلیکیشن های مفید اذر ۹۷.

پشت پرده فیلترینگ تلگرام - راهبرد معاصر


rahbordemoaser.ir/fa/news/1378/پشت-پرده-فیلترینگ-تلگرام
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 10 ... به گفته ضرغامی، دستور فیلترینگ تلگرام را روحانی در ایام اغتشاشات دی ماه 97 صادر کرد. ... اما ظاهراً توییتر فیلتر است و باید این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد. ... در اغتشاشات دی ماه 96 که بخش زیادی از هماهنگی‌های آن در تلگرام انجام شد، شورای امنیت ملی در جلسه‌ای که ...

تلگرام از کار افتاد! | رکنا


https://www.rokna.net/بخش-حوادث-23/369128-تلگرام-از-کار-افتاد
۹ فروردین ۱۳۹۷ - رکنا:از دقایقی پیش سرورهای تلگرام دچار اختلال شده‌اند. ... کشور به شمار می‌رود، از لحظاتی پیش دچار قطعی و اختلال شده است. ... زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد. مطالب پیشنهادی. مطالب پیشنهادی. آیا این خبر مفید بود؟ ... رکنا: در پی اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی برتصویب فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام

مردم سالاری آنلاین - آغاز بازگشت طرفداران فیلترینگ به ...


https://www.mardomsalari.ir/report/.../آغاز-بازگشت-طرفداران-فیلترینگ-تلگرام
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - بازگشت خبرگزاری فارس به تلگرام نشان‌دهنده این است که سیاست فیلترینگ ... از سوی دیگر، مهلت ارائه شده تا پایان آذر ماه درست با تحولات خارجی علیه ایران همزمان خواهد بود و وجود تلگرام در آن برهه می‌تواند اتفاقات دی ماه سال گذشته را بار دیگر در آذر 97 تکرار کند»! ... آیا لیدری فوتبال با لباس روحانیت سازگار است؟

تلگرام به زودی وصل می‌شود - سرپوش


www.sarpoosh.com/digital-news/ictnews/ictnews970100676.html
رتبه: ۲٫۹ - ‏۱۰۵ نقد
۹ فروردین ۱۳۹۷ - کاربران شبکه اجتماعی تلگرام در طول یک ساعت گذشته در کشور امکان دسترسی به ... سراسری در ایران اجرا شد + جزئیات · وزیر ارتباطات: بله، تلگرام فیلتر می‌شود ... پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است ..... وزیر ارتباطات: گوشی موبایل به زودی ارزان می‌شود/ اختلال اینترنت در روز جمعه ۹ آذر.

آیا دولت ایران می‌تواند اینترنت را به‌طور کامل قطع کند؟ - رادیو ...


https://www.radiofarda.com/a/iran-internet/28948139.html
۱۰ دی ۱۳۹۶ - یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ تهران ۱۷:۰۸ ... آیا ایران می‌تواند اینترنت را به صورت کامل قطع کند؟ ... به سرویس‌هایی که در خارج میزبانی می‌شوند (مثلا تلگرام، توئیتر و…) ... گفته شد، هر چند ایران با راه انداختن شبکه ملی

تلگرام به زودی وصل می‌شود - سرپوش


www.sarpoosh.com/digital-news/ictnews/ictnews970100676.html
رتبه: ۲٫۹ - ‏۱۰۵ نقد
۹ فروردین ۱۳۹۷ - کاربران شبکه اجتماعی تلگرام در طول یک ساعت گذشته در کشور امکان دسترسی به ... سراسری در ایران اجرا شد + جزئیات · وزیر ارتباطات: بله، تلگرام فیلتر می‌شود ... پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است ..... وزیر ارتباطات: گوشی موبایل به زودی ارزان می‌شود/ اختلال اینترنت در روز جمعه ۹ آذر.

آیا دولت ایران می‌تواند اینترنت را به‌طور کامل قطع کند؟ - رادیو ...


https://www.radiofarda.com/a/iran-internet/28948139.html
۱۰ دی ۱۳۹۶ - یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ تهران ۱۷:۰۸ ... آیا ایران می‌تواند اینترنت را به صورت کامل قطع کند؟ ... به سرویس‌هایی که در خارج میزبانی می‌شوند (مثلا تلگرام، توئیتر و…) ... گفته شد، هر چند ایران با راه انداختن شبکه ملی اطلاعات توانسته است ...

روزنامه ایران | شماره :6950 | تاریخ 1397/9/26


www.iran-newspaper.com/
شماره : 6950 مورخ ۲۶ آذر ۱۳۹۷. فعال کردن بزرگنمایی غیر فعال کردن بزرگنمایی. مشاهده اخبار این صفحه. ×. ✓. Thanks for sharing! Facebook Twitter Email Pinterest ...

آیا لغو فیلترینگ تلگرام در دست بررسی است؟ ::فیسیت


https://faceit.ir/news/14384/آیا-لغو-فیلترینگ-تلگرام-در-دست-بررسی-است
تلگرام شاید پربحث‌ترین و جنجالی‌ترین پیام رسانی است که در طی سال‌های اخیر در کشور با آن مواجه بوده‌ایم تا جایی که بعد از گذشت بیش از 9 ماه از فیلترینگ آن، هنوز هم بحث‌های حول آن به پایان نرسیده است. ... دوشنبه 28 آبان 97 ساعت: 10:00:00 ... تلگرام همچون هاتگرام و تلگرام طلایی هم مطرح شد زیرا بعد از فیلترینگ تلگرام، عده زیادی ...

هنوز هم 44 میلیون کاربر ایرانی در تلگرام فعال هستند - ایران جیب


https://www.iranjib.ir/.../هنوز-هم-44-میلیون-کاربر-ایرانی-در-تلگرام-فعال-هستند/
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - تنها تعداد کمی بعد از فیلترینگ تلگرام از این پیام‌رسان خارج شده‌اند. ... شده است؛ این به آن معناست که ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر شده است.

قطع تلگرام در تهران - خبرآنلاین


https://www.khabaronline.ir/news/760163/قطع-تلگرام-در-تهران
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - قطعی تلگرام در تهران فنی است. ... به گزارش خبرآنلاین، از دقایقی پیش اپلیکیشن تلگرام در تهران قطع شده است و تا لحظه انتشار خبر این قطعی ...

آخرین خبر | تکلیف تلگرام طلایی و هات‌گرام روشن شد


akharinkhabar.ir/tech/4417514
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ... مجازی در تاریخ نوزدهم تیر ماه 1397 اعلام کرده است، تعداد 30 میلیون و 100هزار نفر از طریق فیلترشکن‌های هات‌گرام و تلگرام طلایی فیلتر تلگرام را ...

قطعی تلگرام امروز / آخرین اخبار در مورد تلگرام - جدیدترین ...


www.momtaznews.com › فناوری اطلاعات
تاریخ بروز رسانی خبر : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ... طبق آخرین اخبار در مورد فیلتر تلگرام، تلگرام همچنان در اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و ... در حال حاضر قطعی تلگرام به طور کامل در تمامی اینترنت کشور گزارش شده است. ..... ادمو هم که روشن نمیکنن ما بدونیم ایا واقعا فیلتر شده یا فقط قطع شده و دوباره وصل میشه. ..... مطالب پر بازدید ماه.

مجله اینترنتی کولاک | پورتال خبری، تفریحی، سرگرمی


koolakmag.ir/
مجله اینترنتی کولاک,پورتال خبری، تفریحی، سرگرمی,اخبار داغ,عکس بازیگران,خلاصه داستان,فیلم و سریال,موفقیت,دانش و فناوری,سلامت,زنان,مسائل جنسی,عکس ...

پیش بینی قیمت دلار در سال 97 و آینده تحریم های ترامپ - ...


sarmayedar.com/Article/.../پیش-بینی-قیمت-دلار-در-سال-97-و-آینده-تحریم-ها.html
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - دوشنبه 26 آذر 1397 ... کانال تلگرام سرمایه دار ... تلاطم در بازار ارز، مخصوصا قبل از تصمیم ترامپ ، اجتناب ناپذیر است. ... باید دید در سال 97 این سیاست ها به چه ترتیبی پیش خواهد رفت و آیا ... اعتراضات دی ماه 96 هم بر قیمت دلار تاثیر داشت. ... در پیش بینی نرخ ارز به خصوص نرخ دلار در این مقاله توضیح داده شده است.

اخبار تلگرام - اخبار و تحلیل‌ها پیرامون کندی، قطعی، اختلال، ...


sahebkhabar.ir/subject/8196262/اخبار-تلگرام
فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تایید قرار گرفته است ... امام جمعه مشهد با بیان اینکه پهنای باندی که به تلگرام در این کشور داده شده است، ۵۰۰ گیگابایت است ... معرفی اسنپ چت و نرم افزارهای مفید آذر ۹۷ .... با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی، و با عنایت به ...

کودتای مخوف سپاه پاسداران بر علیه دولت روحانی در آذرماه امسال ...


https://shabtabnews.com › اجتماعی و سیاسی
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - در هفته اول آذر ماه (۵آذر روز بسیج ) سپاه پاسداران به بهانه هفته بسیج، ... لازم به ذکر است که از اوایل آذرماه تلگرام فیلتر و از دست خارج خواهد شد، و به ...

حسن روحانی - ایسنا


https://www.isna.ir/tag/حسن+روحانی
در گزیده اخبار سیاسی ۲۱ آذر بخوانید؛ · وعده۲هفته‌ای اروپا ... تدابیر دولت برای گرانی ها/استاندار تهران مشخص شد و. ... آشنا: روحانی، سیاستمداری با شتاب پایین است ...

آخرین اخبار از فیلتر تلگرام در سال ۹۷


www.bartarinha.ir/fa/news/692555/آخرین-اخبار-از-فیلتر-تلگرام-در-سال-۹۷
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - دبیر شورای عالی فضای مجازی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، همچنین درباره اینکه شورای عالی مجازی قصد فیلتر تلگرام را در سال آینده ...

فرارو | تلگرام و اینستاگرام محدود شد


https://fararu.com/fa/news/342572/تلگرام-و-اینستاگرام-محدود-شد
البته اگر اموال عمومی و مال مردم مورد تعرض قرار گیرد طبیعی است که بازداشت صورت ... در خصوص اختلال در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و اینکه آیا قرار است این ... گفت: در طول دو سه ماه گذشته مال باختگان موسسه‌هایی برای تجمع مجوز داشتند، مهم آن است ..... من به راحتی فیلتر شکن دانلود کردم از گوگل و باهاش تلگرامو باز کردم.

پیش‌بینی تاثیر بازگشت تحریم‌های آمریکا بر بازار ارز ...


https://fa.euronews.com › اخبار › جهان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۹۰ روز پس از خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام اجرای دور تازه تحریم‌های این کشور از روز ۵ ماه اوت (۱۳ مردادماه) علیه اقتصاد ایران آغاز می‌شود. برای بررسی ...

دلیل اصلی اختلال در اینترنت فیلترینگ است - اقتصاد نیوز


https://www.eghtesadnews.com/.../216952-دلیل-اصلی-اختلال-در-اینترنت-فیلتری...
۸ خرداد ۱۳۹۷ - از اواخر اردیبهشت ماه و بعد از فیلتر تلگرام، اینترنت کشور با اختلال .... چرا که اختلال در اینترنت همراه نیز بعد از فیلتر تلگرام مشاهده شده است اما ... آیا آماری وجود دارد نشان دهد که چه میزان از این اختلال‌ها مربوط به اپراتورها، ... جمعه ۲ آذر) ...

حل مشکل Connecting در تلگرام - خبرگزاری صدا و سیما


www.iribnews.ir/fa/news/1736490/حل-مشکل-connecting-در-تلگرام
۵ مرداد ۱۳۹۶ - اگر در تلگرام به طور مرتب با مشکل Connecting مواجه می شوید، با انجام ... امروز: 26 آذر 1397 - ١٦:٠:١٩ .... ساده‌ترین روش برای حل مشکل Connecting ماندن اتصال تلگرام شما است. ... در صفحه باز شده، گزینه Force Stop را انتخاب کنید.

جمهوری اسلامی در حال سرنگونی است یا ماندگار است؟/اکبر ...


iranefardanews.com › مقاله
۱ شهریور ۱۳۹۷ - یکشنبه , 25 آذر 1397 ... طرح مسئله: ادعای “جمهوری اسلامی در حال فروپاشی سریع است”، چند ماهی ... آتش زدن عکس خامنه‌ای − صحنه‌ای که در حرکات اعتراضی دی ماه ۱۳۹۶ بارها دیده شد. ... به مقاله “آیا تحریم‌های کمرشکن موجب سرنگونی جمهوری اسلامی می‌شود؟ ... تلگرام محرمانه سفارت بریتانیا در پکن، گفته است که دستکم ۱۰ هزار ...

تمامی فیلترشکن ها قطع شدند - امنیت - ویرگول


https://virgool.io/TheProtect/vpn-and-antifilter-blocked-bh9mjubdtkfd
هیچ کدام از VPNها و فیلترشکن ها دیگر جواب نمی دهد.از روز گذشته اتصال به برخی فیلترشکن‌های باقیمانده نیز عملا غیرممکن شده است.فیلترشکن‌هایی چون سا...